Order Coordinator

JOBFOX

Debrecen


Jól beszélsz németül és angolul?

Szívesen dolgoznál egy fejlődő, izgalmas iparág nemzetközi csapatában ?

 Partnerünk DEBRECENI irodájába

Order Coordinator

munkatársat keresünk.

Hibrid munkavégzési lehetőség!
(Heti 2-3 nap home office)

Feladataid lesznek:

  • Vevői megrendelések létrehozása és menedzselése ERP rendszerben,
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal,
  • Reklamációkezelés,
  • Riportok, jelentések készítése.
  • Együttműködés az anyavállalatnál dolgozó kollégákkal logisztikai feladatokban
  • Felmerülő hibás szállításokkal kapcsolatos ügyintézés.

Amire szükséged lesz:

  • Felsőfokú végzettség, vagy hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Felsőfokú német nyelvtudás szóban és írásban 
  • Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
  • MS Office (Word, Excel) felhasználói ismeretek
  • Kiváló kommunikációs-, szervező-, problémamegoldó és time management készségek 

Amit kínálunk:

  • Komplex juttatási csomag fix bérrel és béren kívüli juttatásokkal!
  • SZÉP-kártya juttatás (30.000 Ft / hó)
  • Hűségbónusz (már az 1. évben is!)
  • Teljesítmény bónusz
  • Bejárási támogatás
  • Home Office lehetőség (heti 2-3 nap, betanulást követően)
  • Hosszú távú munkalehetőség, rugalmas munkaidő (törzsidő 9:00 - 15:00)
  • Tanulási lehetőség, változatos és kihívásokkal teli feladatok
  • Karrierlehetőség egy izgalmas, innovatív iparágban

Csatlakozz kiemelt partnerünk fiatalos, folyamatosan bővülő csapatához!

Ne halogasd a jelentkezést, mert csak egy munkatársat keresünk erre a különleges munkakörre!

Küldd el most a jelentkezésed fényképes önéletrajzzal az alábbi űrlap kitöltésével, és rövidesen keresünk a további részletekkel!


Jelentkezés
JOBFOX

Debrecen

  • Munkaidő
  • Teljes munkaidő


  • Nyelvtudás
  • Német - Tárgyalási


  • Pozíció szintje
  • Pályakezdő
  • Tapasztalatot igénylő