Debrecen
Van tapasztalatod ügyfélkezelésben vagy vevőszolgálati feladatokban?
Jól beszélsz angolul?
Egy családi kézben lévő nagyvállalat DEBRECENI irodájába
(Customer Order Desk Administrator)
munkatársat keresünk.
Hibrid munkavégzés: betanulási időszak után részben otthonról végezhető munka!
Feladataid lesznek:
Amire szükséged lesz:
Előny, de nem feltétel:
Olyan munkatársat keresünk, aki jó kommunikációs, ügyfélkezelői, szervezői és problémamegoldói készségekkel rendelkezik, komplex feladatokat önállóan el tud látni és csapatban is jól tud dolgozni.
Munkaidő:
- Általános munkarend:
H-P 8:00 - 16:00 - hibrid munkavégzésben, vagyis heti 2-3 nap otthoni munkavégzésre is lehetőség van
- Ügyeleti munkarend
A munkavégzés 5 hetente 1 hétig ügyletes műszakban történik.
Az ügyeleti héten délelőtti (6:00 - 14:30) vagy a délutáni (13:30 – 22:00) munkarend van és teljességében otthonról végezhető!
Amit kínálunk:
Csatlakozz partnerünk fiatalos, folyamatosan bővülő csapatához egy izgalmas munkakörben!